


رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (05-07-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-07-2014), شهاب منتظر (05-07-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2014), شهاب منتظر (06-07-2014)



قال الباقر - علیه السلام -:
کان رسول الله - صلى الله علیه وآله -
اذا سمع المؤ ذن یوذن قال مثل ما یقوله فى کل شى ء؛
رسول خدا (ص ) وقتى صداى اذان مؤ ذن را مى شنید،
و آن جملات را تکرار مى کرد.
(الکافى ، ج 3، ص 310، ج 29)
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (06-07-2014), شهاب منتظر (06-07-2014)



امام علی علیه السلام
خوشترين زندگى، زندگى با قناعت است.
تصنیف غررالحکم و درر الکلم ص391 ، ح 8982
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), شهاب منتظر (07-07-2014)



آدم ديندار چون مى انديشد، آرامش بر جان او حاكم است.
چون خضوع مى كند متواضع است.
چون قناعت مى كند، بى نياز است.
به آنچه داده شده خشنود است.
چون تنهايى را برگزيده از دوستان بى نياز است.
چون هوا و هوس را رها كرده آزاد است.
چون دنيا را فرو گذارده از بدى ها و گزندهاى آن در امان است.
چون حسادت را دور افكنده محبتش آشكار است.
مردم را نمى ترساند پس از آنان نمى هراسد و به آنان تجاوز نمى كند پس از گزندشان در امان است.
به هيچ چيز دل نمى بندد پس به رستگارى و كمال فضيلت دست مى يابد
و عافيت را به ديده بصيرت مى نگرد پس كارش به پشيمانى نمى كِشد.
امالى(مفيد) ص 52، ح 1
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), شهاب منتظر (07-07-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-07-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (08-07-2014), شهاب منتظر (08-07-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-07-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-07-2014), شهاب منتظر (09-07-2014)



امام حسن علیه السلام فرمود:
هان ای مردم، به تحقیق کسی که برای خدا پند دهد
و سخن خدا را راهنمای خود قرار دهد
به راهی پایدار رهنمون شود
و خداوند او را به رشد موفق سازد.
(تحف العقول،ص 227)
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-07-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-07-2014), شهاب منتظر (09-07-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-07-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-07-2014), شهاب منتظر (09-07-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
mostasharnezami (10-07-2014), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-07-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-07-2014), شهاب منتظر (12-07-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)