صفحه 1 از 7 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

موضوع: خاطراتی از سربازی و تجربه های بسیار عالی

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    ghalbha خاطراتی از سربازی و تجربه های بسیار عالی

    با توجه به این که برخی دوستان با جستجوی موضوعاتی مربوط به سربازی وارد این وبلاگ و مطلب می شوند و این نوشته های خاطره گونه کاربردی برای پرسش های آنان ندارد، پیش از نوشتن نکات 17 گانه به برخی از پرسش های رایج پیرامون سربازی و اعزام به خدمت پاسخ می دهم:




    https://www.uplooder.net/img/image/88/ce124ea5f8a7c3ea062c0a0cd8cef8ac/hasa-n-a-li_ebrahimi_said_.png

    ویرایش توسط حسنعلی ابراهیمی سعید : 07-04-2017 در ساعت 14:26
    امضاء



  2.  

  3. Top | #2

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    من خودم کد مازاد داشتم. همان روز تقسیم در یگان هایی که خالی مانده اند سربازها تقسیم می شودند. واضح است پادگان های سپاه و و زارت دفاع از پیش پر شده اند و کدهای مازاد اکثراً در ارتش و نیروی انتظامی تقسیم می شوند. ما را هم سه دسته کردند و بر حسب ایستادن در صف، بین پادگان های نیروی هوایی ارتش، نیروی زمینی ارتش و نیروی انتظامی تقسیم شدیم!
    امضاء



  4. Top | #3

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    من رفتم پادگان گفتن جای خالی نداریم برای اعزام بعدی بیایید.
    -دو ماهی که بین دو اعزام هست هم جزو سربازی حساب می شود ولی در اعزام بعدی هیچ دلیلی ندارد که دوباره در همان یگان اولیه تقسیم بشوید. اگر بار اول افتادید سپاه و به علت پر بودن پادگان اعزامتان جابجا شد شاید دفعه ی بعد در نیروی انتظامی تقسیم شوید
    امضاء



  5. Top | #4

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    -کدام پادگان برای آموزشی خوبه؟
    -سربازانی با مدارک دانشگاهی هر جا که بروند خیلی فرق نمی کند ولی در مجموع آموزشی نیروی زمینی ارتش مقرراتی تر است ولی مزیت این را دارد که در تهران است.
    امضاء



  6. Top | #5

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    -در دوران آموزشی مرخصی داریم؟
    -به طور خاص نه. اگر در شهر محل سکونت خود باشید آخر هفته را مرخصی می دهند. اگر متاهل باشید مرخصی ها بیشتر می شود و در میان دوره هم بنا بر حال رییس پادگان چند روزی مرخصی می دهند.
    -بهترین و بدترین زمان اعزام چه موقع است؟
    امضاء



  7. Top | #6

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    اعزام ماه اسفند به علت افتادن عید در میانه ی دوره بهترین است. اعزامی که ماه رمضان در آن باشد هم خوب است. ماه های خیلی گرم و خیلی سرد بدترین زمان آموزشی است.
    امضاء



  8. Top | #7

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    -دوره کد چیست؟




    -پس از پایان دوره آموزشی برای عده ی خاصی از سربازها دو ماه دیگر آموزش تخصصی می گذارند. این کد برای دوره های دیپلم نیروی هوایی ارتش و سربازان فوق دیپلم و لیسانس غیر مهندسی در نیروی زمینی مرسوم است. محل دوره کد نیروی زمینی ارتش معمولا شیراز است و نهاجا هم همان پادگان آموزش اولیه. از سخت گیری های دوره ی آموزشی اولیه خبری نیست و در نهاجا یک درجه هم به کسانی که این دوره را بگذرانند اضافه می کنند و دیگر مجبور نیستند تا پایان دوره پوتین به پا کنند.

    امضاء



  9. Top | #8

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    بعد از آموزشی و تقسیم شدن در یگان ها، ساعت کاری چقدر است؟
    امضاء



  10. Top | #9

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    -بستگی به محل و نیروی خدمتی دارد. شاید هر روز از 7 صبح تا 2 بعدازظهر باشد شاید هم بنابر بدشانسی مانند دوره آموزشی شبانه روزی. اما معمولا از همان 7 تا 2 است همراه با شیفت هایی اضافه کاری در هفته و هر چند وقت یک بار نگهبانی در شب. در مجموع خیلی روی وقت منظم و قابل برنامه ریزی دوران سربازی حساب نکنید.

    امضاء



  11. Top | #10

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    1===گمان کنید با دوستی یا آشنایی از سر اجبار و نه میل درونی قراری گذاشته اید بر سر یک چهار راه. پس از آن هم قرار مهم و سرنوشت سازی دارید و نشانی آن در دست فردی است که منتظرش هستید. نیازی از سر اجبار. چراغ راهنما بارها و بارها سبز و قرمز می شود، ماشین ها و رهگذران با شتاب می آیند و می روند. هر چقدر هم هوا مساعد باشد و شرایط محیطی مطلوب حس معطلی خنثی کننده ی آن می شود.
    امضاء



صفحه 1 از 7 12345 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi