نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: احترام نظامی

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    احترام نظامی

    🚫احترام نظامی🚫

    🗡ستادنیروهای‌مسلح🗡


    💎در نظام شما بايد فقط و فقط به رئيس معاونت ها و به فرمانده آن ستاد يا رسته که اصولا سردار است احترام نظامی بگذاريد و به ساير افرادی که درجه آنها بالاتر از شماست هيچ احترام نظامی لازم نيست بگذاريد چون سمت و شغل نظامی ندارند هيچ برتری وجود ندارد.

    ❇️ستادنیروهای‌مسلح❇️

    ✅نکات

    🚨1: درجه به هيچ وجه موجب مقام و افزودن ارزش نظامی شخص نميشود و فقط و فقط شغل و سمت خدمتی شخص مهم است.

    🚨2: شما فقط بايد به فرمانده کل ارگان و فرمانده کل ستاد رسته و فرمانده معاونت ها احترام بگذاريد.

    🚨3: نيرو های پيمانی و سرباز ها بايد به افسر های ارشد يعنی سرگرد به بالا احترام بگذارند.

    🚨4: در نظام همه باهم بايد دوست باشند و صميمانه کار کنند پس اگر کسی را ديديد که جزو توموخی ها بود هيچ باجی به آن شخص ندهيد.

    🚨5: در نظام همه به هم نياز دارند گاهی اوقات سرهنگ کارش پيش يک سرباز گير ميشود يا گاهی اوقات شغل و سمت يک گروه بان از سرهنگ با ارزش تر و مهم تر است پس اصلا درجه معنايی ندارد.

    #پلیس


    شمادعوت هستید به کانال👇
    @kohnesrbazaniran
    امضاء



  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi