نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: شما توسعه پذیر هستید یا توسعه آفرین؟

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    شما توسعه پذیر هستید یا توسعه آفرین؟

    آموزش عالی


    🔹شما توسعه پذیر هستید یا توسعه آفرین؟
    اول این فیلم را ببینید و بعد ادامه نوشته را مطالعه کنید؟

    ✏️این حرف پذیرفته شده ای است که «قواعد و هنجارهای جمعی» باید به گونه ای باشد که انگیزه آدم ها به سمت کار خوب (مثلا حفظ محیط زیست) برود. اگر ما طبق قواعد عمل کنیم و کار درست انجام دهیم می شویم توسعه پذیر.

    ✏️اما عده ای از آدم ها هستند که منتظر قواعد بیرونی و اجتماعی نمی مانند. آن ها یک «شعور عمیق شخصی» دارند و تشخیص می دهند که چه کاری درست است. خلاف عرف و عادت رفتار می کنند و همین کارشان دو نتیجه دارد:
    ۱. الهام بخش تغییر رفتار در دیگران می شوند.
    ۲. آغازگر تعریف و ایجاد و تثبیت قواعد و یا هنجارهای جدید اجتماعی می شوند.
    👍حالا شما بگویید؟
    👈توسعه ستیز هستید؟ خلاف قواعد معقول اجتماعی و به ضرر اجتماع عمل می کنید؟

    👈یا توسعه پذیر هستید؟ طبق قواعد معقول اجتماعی و به نفع اجتماع عمل می کنید؟

    👈توسعه آفرین هستید؟ بر اساس عقل و شعور عمیق خود به نفع اجتماع عمل می کنید و بنیان گذار هنجارها و قواعد جدید هستید؟
    دکتر لشکربلوکی

    مطالب کانال را نشر دهید👇
    @kohnesrbazaniran
    امضاء



  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi