🔹پنج اشتباه بزرگ یک فرمانده در مدیریت سازمانش
1⃣ تصمیم گیری بدون اطلاعات
تصمیمگیری بدون داده، اطلاعات شفاف و تحقیقات و صرفا بر اساس تمایلات و تشخیص فردی میتواند سازمان را ضعیف کند.
2⃣ غرق شدن در روزمرگی
توجه بیش از اندازه به کارهای روزمرۀ جزئی و عدم تفکر به مسائل کلان، استراتژی و رشد پرسنل و سازمان در طولانی مدت به ضرر سازمان تمام میشود.
3⃣ وابستگی بیش از حد به افراد
قرار گرفتن بار اصلی اداره یک سازمان بر دوش افراد میتواند سازمان را نابود کند. وابستگی فرمانده به یک یا دو نفر از پرسنل به این معنی است که افراد به جای سیستم تصمیم میگیرند و این خطر بزرگی برای سازمان است.
4⃣ بیتوجهی به توسعۀ شخصیتی
رشد خود فرمانده میتواند به رشد سیستم منجر شود چون هیچ تیمی نمیتواند از رهبر و فرماندهاش جلو بزند.
5⃣ عدم شفافیت
اهداف و استراتژیهای سازمان باید روی کاغذ آمده و برای همۀ پرسنل و بخشها شفاف باشند. وجود استراتژیها و اهداف در ذهن مدیر یا فرمانده و عدم اطلاع پرسنل از این اهداف به اتلاف وقت و دوبارهکاری منجر میشود.
به مابپیوندید👇👇👇
@kohnesrbazaniran
🌺🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌺



نقل قول
