📍گزارش ویژه||
🔻از نامه گروهک های تجزیه طلب چه خبر؟!
🔻چاقو دسته خودش را نمی برد!
⭕️ خاطرتان هست، روز دوم جنگ ۱۲ روزه بود که نامه ای با امضای ۹ گروهک تجزیه طلب ترکی در شبه رسانه ها منتشر شد که از علی اف خواسته اند، از نتانیاهو بخواهد که مردم استان های آذری نشین را هدف قرار ندهد؟!
⭕️ اما در دفاع مقدس ۱۲ روزه آذربایجان شرقی بعد از تهران بیشترین حجم تجاوز نظامی را شاهد بود و ۶۹ شهید نیز تقدیم کرد
⭕️ در جنگ رمضان هم تاکنون تعداد شهدای استان به ۱۷۰ نفر رسیده که عموماً مردم عادی هستند
⭕️ تبریز از شروع جنگ یکی از کانون های تجاوز وحشیانه دشمن امریکایی صهیونی بوده و اخیراً هم تهاجم به مناطق مسکونی شدت گرفته است.
⭕️ اما نکته اینجاست که نه از علی اف برای محکومیت حملات خبری است و نه از گروهک های خودخوانده تجزیه طلب. که صد البته چاقو دسته خودش را نمی برد!
⭕️ برای نخبگان مشخص بود و در کوران حوادث برای عموم مردم نیز مشخص شد که گروهک های تجزیه طلب، پیمانکار موساد و دستگاه های اطلاعاتی غرب هستند. آنها در پوشش مطالبات مردم به دنبال تحقق پروژه های موساد برای آسیب به مردم ایران هستند.
به مابپیوندید👇👇👇
@kohnesrbazaniran
🌺🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌺



نقل قول
