نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: سربازی در یاسوج ۳ هم‌خدمت خود را به قتل رساند

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    سربازی در یاسوج ۳ هم‌خدمت خود را به قتل رساند

    خبری که مثل بمب شهر یاسوج را تکان داد بسیار کوتاه بود”سربازی در کانون اصلاح و تربیت یاسوج واقع در مادوان پس از به قتل رساندن سه سرباز دیگر به زندگی خود خاتمه داد”.


    شب گذشته،درست بعد از مسابقه استقلال و پرسپولیس ، ازدحام عجیبی جلوی مرکز کانون اصلاح و تربیت یاسوج حاکم بود،و طبق معمول شایعات فراوان مبنی بر انگیزه ضارب دهن به دهن می چرخد،اما همه جمعیت متفق القول خبر را تایید می کنند که سرباز وظیفه ای با استفاده از سلاحی که در اختیار داشته است ۵ تن از سربازان هم دوره ای خود را به رگبار می بندد و در انتها به زندگی خود خاتمه می دهد.
    بر طبق گزارش ۳ تن از سربازان در دم جان می سپارند و دو تن دیگر نیز به شدت مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند که حال یکی از دو مجروح وخیم گزارش شده است.
    در همین حال معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جواب خبرنگاران فقط به این جمله بسنده کرد که خبر صحت دارد اما انگیزه ارتکاب به قتل سربازان مشخص نیست.
    امضاء




  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi