
نوشته اصلی توسط
کنیز فاطمه(سلام الله علیها)
به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست
راز دوستی در این است که :
بیشتر گوش کنی تا دیگران را وادار به شنیدن کنی
با سلام عرض ادب و احترام خدمت خواهر عزیز و گرامی سر کار خانم کنیز فاطمه
جا داره اول تشکر ویژه کنم از مدیریت محترم ایه های انتظار چرا که با مدیریت مدبرانه خود فضای گرم برای دوستی ایجاد نموده اند. دومین تشکر مخصوص
خواهر عزیزم خانم کنیز فاطمه که با مطالب زیبایشان ایه های انتظار را منور و نورانی تر نموده اند خوشحال هستم که در کنار بزرگوارانی چون خانم کنیز
فاطمه و برادر بزرگوار و موفق اقای شهاب منتظر انجام وظیفه میکنم .خیلی خوشحال هستم که مطالبم توانسته رضایت خاطر شما خواهر عزیزم را فراهم
نماید .هدف همه ما در ایه ها ایجاد محیطی جذاب و اموزشی و قرانی است که به یاری خدا و مدیریت سرکار خانم فاطمی که همیشه با صحبتهایشان
تاکید بر دوستی و همکاری در کلیه انجمنهاست محقق شده و جا داره از شما تشکر و قدر دانی کنم که با ایجاد این تاپیک اعلام رضایت نموده اید و به
نوعی حمایت از ارسال مطالب در انجمن عرفان ناب کرده اید موفقیت شما در این انجمن باعث رضایت خاطر همه دوستان و همکاران ایه هاست که موجب
شده ما هم به پیروی از مطالب شما موفقیت نا چیزی داشته باشیم انشالله در پناه خدا و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا موفق و موید باشید.