« به نام تو ای آرامش بخش دلها »
سلام و عرض ادب و احترام
دوستان عزیز و گرامیان آیه های انتظار
اینجا قصد داریم بزرگواری را معرفی کنیم که با فعالیت بسیار شایسته اشان نه تنها ،
انجمن اخلاق و عرفان
رامزیّن کرده اند ،بلکه با حضور شیرین و صمیمانه اشان به سایت محبوبمان
آیه های انتظار
صفا و شادابی بخشیده اند .
جناب آقای شهاب منتظر مدیر ارشد انجمن ایران شناسی
با حضور فعالشان در تاپیکهای این انجمن (تمام تاپیکهای سایت) و اعلام تشکرشان که موجبات روشنی چشم
صاحب پست را فراهم می کنند ،قابل تقدیرند.
با لاخص با حضور فعالشان در تاپیک
ღ.•*♥*•.ღ---بپرسید و بگویید-(راجع به مسائل انجمن اخلاق و عرفان)---ღ.•*♥*•.ღ
و پاسخهای شیوا و دقیق موجبات حیات این تاپیک را فراهم آورده اند .
سپاسگزاریم
اجرتان با مولای منتظَرمان، حضرت مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف
برای سلامتی و عاقبت به خیری ایشان صلوات








نقل قول
